Info

Opdateret: 6. juni 2023

Runway Night Run
Mødested: Flyvestation Aalborg, Thisted Landevej 53, 9430 Vadum
Dato: Lørdag d. 02 september 2023
Tidspunkt: Kl. 01.00 – natten mellem 1. og 2. september 2023

Start for alle klasser: kl. 01.00 (ændringer kan forekomme ved forsinkelser/ændringer i flytrafikken)

Vigtigt:

Adgang til løbsområdet sker via hovedvagten til Flyvestation Aalborg.

DIT STARTNUMMER SKAL MEDBRINGES. STARTNUMMERET ER DIN ADGANGSBILLET TIL OMRÅDET.

Der vil være åbent for adgang til området fra fredag d. 1/9 kl 23.00

P-vagternes anvisninger skal ubetinget følges.

Regler

Ved online tilmelding bekræfter alle, at de deltager på eget ansvar. Arrangøren påtager sig ikke noget ansvar på deltagernes vegne. Ligeledes bekræfter deltagerne, at de er indforstået med at løbsfotos, filmoptagelser, interview, reklamer o.lign., hvori de optræder, frit kan benyttes. Skulle du blive forhindret i at deltage eller i tilfælde af aflysning af løbet pga. force majeure, har deltagerne ikke krav på tilbagebetaling af tilmeldingsgebyret -hverken helt eller delvist. Skulle et ændret trusselbillede nødvendiggøre at lukke løbsområdet for offentligheden og dermed en aflysning af løbet, vil deltagerne ikke have krav på tilbagebetaling – hverken helt eller delvist. Endelig er deltagerne her gjort bekendt med, at de kan blive diskvalificeret, hvis det officielle startnummer ændres.

Løbet arrangeres på et ’operativt’ område, der lukkes i 2 timer, men fortsat vil være underlagt en række bestemmelser i tilfælde af nødsituationer. I tilfælde af nødsituationer skal arrangørernes anvisninger efterkommes øjeblikkeligt og evt. afbrydelse/udskydelse af løbet vil ikke blive kompenseret af arrangørerne.

Nummerudlevering og tøj

Afhentning af brystnummer:

Startnummer SKAL ubetinget afhentes inden løbet, da startnummeret er din ’adgangsbillet’ til løbsområdet.

Startnummer kan afhentes hos:

Løberen Aalborg, i perioden tirsdag 29. august – fredag 1. september, indenfor butikkens åbningstid.

Eller dit startnummer kan afhentes i afgangshallen i Aalborgs lufthavn, fra kl. 22.30, fredag d. 1. september. Altså umiddelbart inden vi åbner op for adgang til løbsområdet via Hovedvagten ved Flyvestation Aalborg. Nummerudlevering fra Aalborg Lufthavn lukker kl. 23:59 fredag 1. september – 60 min før starten

Omklædning

Der kan klædes om i begrænset omfang i HANGAR RNR eller de evt. opstillede telte. I øvrigt henviser vi til den svenske ’Vådkludsmodel’ ved egne biler.

Væske

Der vil blive etableret væskedepot i start/målområdet som 10 km ruten kan benytte.

Vær venlig ikke at medbringe egne flasker, væske eller gels på ruten, da det kan have alvorlige konsekvenser med affald på et operativt flyvefelt.

Der vil være væske i mål.

Tidtagning & Resultater

Tidtagning foregår med chip, sportstiming.dk står for tidtagningen. Resultaterne fra løbet vil være online tilgængelige fra sportstimings hjemmeside. Chip`en er en engangschip. Der vil være en bruttotid = fra startskuddet – til du løber i mål -og en nettotid = fra du passerer startstregen – til du løber i mål.

Toiletter

Der vil være toiletter i hangarområdet der kan anvendes og der være opsat ekstra toiletvogne i tilknytning til hangarerne

Ruterne

Ruterne starter og slutter fra et område kaldet DOLPHIN, beliggende umiddelbart nord for banesystemet.

Max tid

Da området skal genåbnes til flyoperationer vil deltagere på 10 km ruten blive taget ud af løbet såfremt de anvender mere end 50 min på de første 5 km.

Skriv kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *