Ankomst til Flyvestation Aalborg:

Det er muligt at ankomme til løbsområdet fra kl. 23.59. fredag 17.august.

ALLE skal ankomme via Hovedvagten ved Flystation Aalborg, Thisted Landevej 53, 9430 Vadum.

DIT STARTNUMMER SKAL MEDBRINGES.

STARTNUMMERET ER DIN ADGANGSBILLET TIL OMRÅDET.

 

Afhentning af startnummer:

Dit startnummer SKAL ubetinget afhentes inden løbet, da startnummeret er din ’adgangsbillet’ til løbsområdet.

 

Startnummer kan afhentes hos: Løberen Aalborg, i perioden 14-17. august indenfor butikkens åbningstid.

Er det ikke muligt at afhente sit startnummer i Løberens butik i Aalborg jf. ovenstående – så kan startnummer  afhentes i afgangshallen i Aalborgs Lufthavn, fra kl. 23.59 fredag d. 17. august. Man kan således afhente sit startnummer umiddelbart inden løbet.

Bemærk udlevering af startnummer sker fra Aalborg Lufthavn og ikke ved hovedvagten til Flyvestation Aalborg, hvorfra der er adgang til løbsområdet

Udlevering af startnummer fra Aalborg lufthavn lukker kl 01.00

 

Hangar RNR:

Vi har fået stillet en stor hangar til rådighed under løbet. Denne hangar fungerer som samlingsplads før og efter løbet. Her vil der være udlevering af løbstee, præmieoverrækkelse, udleverings af væske mv.

Parkering vil være i umiddelbar nærhed af denne hangar. Gå afstand op til 500m kan forekomme.

Vi serverer gratis kaffe natten igennem velvilligt stillet til rådighed af NIMAND Og der vil blive uddelt gratis  rundstykker og frugt til deltagerne efter løbet

 

Udlevering af løbstee:

For de løbere der har tilmeldt sig tidsnok til at modtage en gratis løbstee, gælder det, at denne løbstee udleveres fra Hangar RNR).

Hangar RNR er samlingspunkt før og efter løbet. Udlevering sker ved aflevering af ’snip’, der rives af brystnummeret. Størrelsen på løbstee vil fremgå at denne ’snip’.

Dette kan ikke garanteres, men besøg udleveringsstanden efter dit løb og så bytter vi i muligt omfang.

Afhentning af løbstee opfordrer vi til sker inden starten.

 

 

Målområdet:

Start og Mållinje er beliggende i umiddelbar nærhed af den hangar som vi har til rådighed.

 

START: kl 02.00 for både 5 km og 10 km

Alle løbere adviseres i hangar området om hvornår der åbnes for ‘portene’ og man kan gå den korte afstand til start/mål linjen

Væske:

Der vil blive etableret  væske-depot i start/målområdet.

Vær venlig ikke at medbringe egne flasker eller væske på ruten, da det kan have alvorlige konsekvenser med affald på et operativt flyvefelt.

 

Omklædning:

Der kan klædes om i begrænset omfang i Hangaren eller evt. opstillede telte. I øvrigt henviser vi til den svenske ’Vådkludsmodel’ ved egne biler.

Toiletter:

Der vil være toiletfaciliteter indendørs og udendørs toiletvogne.

Taskeopbevaring:

Der oprettes ikke overvåget taskeopbevaring under løbet. Husk på, at der i princippet kun er deltagere til stede i området. Tasker kan efterlades i Hangar, – på eget ansvar – under løbet.

 

Præmier:

Vi afholder præmieoverrækkelse så snart det er muligt, men da vi skal have de sidste deltagere i mål inden overrækkelsen af lodtrækningspræmier, kan denne del trække lidt ud.

 

Kræver løbet en pandelampe?

Vi opfordrer til at man løber med en pandelampe. Årets Løbstee er lavet med refleks-materiale syet ind i stoffet og vi tror det vil give en fantastisk effekt sammen med lyset på banerne

Banerne du løber på kan være op til 45 m bredde og med mange løbere på ruten så kan der naturligvis forekomme mørkere afsnit og det vil ikke være hvidt lys, der er på alle dele af ruten.

 

Samarbejdspartnere

Aalborg Lufthavn

Naviair




Flyvestation Aalborg

Copyright 2017 - Runway Run - 26. august 2017 - Aalborg lufthavn - TILMELDINGEN ER ÅBEN!

scroll to top